Doğum sonrası çatlaklarla başım dertte:((

0

Soru

arkadaşlar benim doğum sonrası göbeğim felaket bi hal aldı yaa ne yapıcam?:sinifsinif: hamileliğimin 4.ayında BABE adında bi krem aldım doktorumun tavsiyesiyle onu 7. aya kadar kullandım ama yinede çatlaklar oluştu!:1no2: hamileliğin başında 57 kiloydum

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor