ilk ek gıda

0

Soru

mrb arkadaşlar benim kızım dördüncü ayın içinde.biz yemek yerken çok tepki veriyo elimize alışımızdan ağzımıza götürüşümüze kadar takip ediyo.ben zor yiyorum o öyle bakarken.bu galiba bir bebeğin ek gıdaya başlama zamanının geldiğinin göstergesiymiş.şunu

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor