bebeğim çok kaka yapıyor:(

0

Soru

merabalar.. benim kızıım 2.ayına yaklaştı .. ama hala çok kaka yapıyor.zamanla azalması gerekmiyormu kakanın sizce??canım sıkılıyor. benim sütüm kakaya ancak yetişiyor diyorum. çok da kilo aldığını sanmıyorum.. evde bebek tatımız var.. mesela bu ay şimdil

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor