Hoşgeldin Bındığım

0

Soru

Herkeze MErhaba dogum yapalı bi ay oldu ama anca fırsat buluyorum hikayemi yazmaya 11 mart saat 11kadar herşey normal seyrinde gidiyordu herşeyi normalde bebeğimin günümü doldurmaya bir gün kalmıştı. Neyse 11 randevum var ama erken gidip nts baglanmam ge

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor