doğum sonrası korse kullananlar var mı?

0

Soru

merhaba arkadaşlar..40 gün önce sezeryanla doğum yaptım..22 kilo almıştım ve 12sini verdim..derdim kilo değil..işe başlayınca yoğun tempoyla vericeme inanıyorum zaten öyle hımbıl ve et tutan biri değilim..benim derdim sıkılaşmak..resmen pörsüdüm..göbeğim

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor