çok ilginçtir ki sezeryanla çok acı çektim......

0

Soru

kızlar kimse etkilensin istemıyorum ama çok acayiptir ben sezeryanla çok sancı çektim galıba herkes bana hiç ağrı yok demişti ben de gercekten hiç beklemıyordum acaba o yüzdenmi gerci doktorum da acı eşiğin çok düşük dedi hangısı doğrudur bılmem ama özell

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor