KABIZLIK :( Acil ):

0

Soru

Arkadaşlar doğum yapalı 50 gün oldu ve bende bitmen bir kabızlık var artık ağrı vermeye başladı doktora gideceğim sanırım... ama bir fikri olan işe yaraycak önersi olan varsa lütfen yazsın ((  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor