dogum

0

Soru

hayatımın en guzel anı; dogum cok rahat bı dogum yaptım hemde sezeryanla, genelde herkes sezeryandan korkar ben epıdural sezeryan oldum ve hıc pısman degılım cok kolay oldu ve bebegımı ılk ben gordum. hıcbır acı hıssetmedım sezeryandan korkan tum kadınl

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor