dikişlerim şiş :((

0

Soru

merhaba arkadaşlar temmuz 2007 de sezeryanla doğum yaptım dikişlerim şiş ve kızarık 2 sene olacak neredeyse şiş ve kızarıklığı hala geçmedi sezeryanla doğum yapmış olan arkadaşlar sizlerdede böylemi yoksa ters bir durum mu var kaç gündür kafam takılı kal

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor