normal doğumdan sonra rahminde ağrı olanlar

0

Soru

doğum yapalı 2.5 yıl oldu ve dikişli bir doğum yaptm fakat yorulduğm ağır kaldırdğm ve adet gördğm zamanlarda ağrım oluyr buyüzden doktora hiç gitmedm ama bazıları rahim düşüklüğüdr diyr yaşayan yada fikri olan varmıdr arkadaşlar  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor