herkesin merak ettiği konu ; normal doğum mu yoksa sezaryen mi ?

0

Soru

herkese merhaba ben 3 ay önce normal doğum yaptım. herkes ne güzel normal doğum yapmışsın diyordu fakat doğumdan sonra çektiğim dikiş sancılarım bana hiç normal doğumun iyi olduğunu göstermiyordu. sizce normal doğum mu sezaryen mi daha iyi. belki ikinci

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor