bebek bezi

0

Soru

arkadaşlar oğlum 1 aylık oldu ve ben önce yenidoğan 1 numara(2-5 kg) bebek bezi kullanıyordum.şimdi 2 numara (3-6 kg) kullanıyorum. bir büyüğüne yani 3 numara bebek bezine ne zaman geçeceğiz.? şuan oğlum 4600 gr.fikir almak istedim sizlerden.  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor