hamileyken antibiyotik kullanımı...yardım kızlar

0

Soru

kızlar sizler dogum yapmış tecribeli anneler olarak bişey sorcam..ben şuan 16 haftalık yani 4 aylık hamileyim...çok agır farenjit oldum 3 gün dogal yollarla ıhlamur nane limon vs içerek iyileşmeye çalıştım ve iyileşemedim...doktoruma gittim ve kadın dogum

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor