bebeğimin kaka sorunu :((

0

Soru

herkese merhaba kızım çok gazlı gazını çok rahat çıkartıyor ama kakasını kabız olmamasına rağmen 2-3 günde bir yapıyor bir kaç doktora danıştım.kakasını böyle yapması anne sütü çok yaradığı için diyen var,gazını çok çıkardığı için kakasını 2-3 günde bir y

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor