sezeryan doğumunuz kaçıncı hafta yapıldı?

0

Soru

ben şuanda 36+4 günlük hamileyim doktorum haftaya perşembe alabiliriz dedi ozman da 37+6 oluyo bana 38.haftanın itiminde diyodu 37mi bitiyo 37+6da 38mi bitiyo anlamadım sizin kaçıncı haftada alındı:uhm:  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor