bebegı yasına gelen anneler eskı kılonuza dondunuzmu

0

Soru

kızlar dogum yapalı artık bır yıl oldu hamıle kaldıgınız kıloya donebıldınızmı? ben hala kalan 4 kılomu vermek ıcın caba harcıyorum.57 kılo ıle hamıle kalmıstım.suan 61 kıloyum  

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor