iznim bitti bebişim biberon almıyorr:( yardımmm:(((

0

Soru

çok mutsuzum çook.bi daki salı dogum iznim bitiyor.okula baslıyorum ogluş 3.5 aylık. .okul eve 30 km ogle arası gelip emziremem.süt izni yok bizde.tamam burda sorun yok.sağar giderim anneannemiz verir dedim.ama bi kaç gündür biberonla rezene falan vermeye

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor