sezeryanla doğum yapanlar ayılırken nefessiz kaldınızmı

0

Soru

arkadaşlar sezeyanla doğum yaptım.ayılmam kolay oldu ama ayıldığım gibi nefessiz kaldım.çok kötüydü 1 gr nefes alamdım.bu nöbet halinde 2 kere oldu çok korktum.mosmor oldum hatta onun haricinde hiçbir sorunum olmadı bu yüzden birdaha çocuk doğurmak bana k

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor