Elektrik Faturam Cok Geliyor Ne Yapmaliyim?

0

Soru

Elektrik faturam cok geliyor ne yapmalıyım? Faturanızın yüksek gelmesinin sebebinin teknik arıza ya da sayacınızın yanlış okunması olduğuna inanıyorsanız, elektrik şirketinize başvuruda bulunmalısınız. İtiraz edeceğinizin faturanın aslı ve kimlik fotokopi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor