Hamilelik belirtisi mi gebelik belirtisi mi

0

Soru

Merhaba çatlatma iğnesi olalı 11 gün olsu ve sanki adet olcakmışım gibi belirtiler hissediyorum. Sağ tarafım ağrıyo hafif hafif, biraz akıntım var ve göğüslerim iğneden beri ağrıyor. Sizde regl mi yoksa hamilelik belirtisi mii. Bu belirtileri yaşayıp hami

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor