Bu yaşadıgım ne?kimyasal gebelikmi?ACİLLLL

0

Soru

Selam arkadaşlar banada yardımcı olursanız sevinirim.Ben yurtdışında yaşıyorum va malüm virüsten dolayı doktorada gidemiyorum kabul etmiyorlar.20 ocak normal adet oldum,18 şubatta reglim az ve 2 gün sürdü şüphelendim test yaptım pozitif. Ama 10 martta le

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor