Cennet kuşu

0

Soru

Arkadaşlar merhaba sizden bir konuda bilgi almak istiyorum ben 1 ay önce 12 haftalık bebeğimi düşük yaptım kendiliğinden düştü kürtaj vs olmadım. Şu bir kaç gündür hamileliğimde yaşadığım belirtileri yaşıyorum Bel ağrısı göğüs hassasiyeti sık sık acıkma.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor