Devlet hastanesinde normal doğum?

0

Soru

Merhabalar kızlar. Bu ikinci hamileligim ilk dogumum ozel bi hastanede oldu normal dogum yaptim. Simdi kontrollerime tahlillerden sebep devlet hastanesine gittim hep. Sonucunu ogrenmek kalp atisi duymak falan derken 3 aylik hamileyim ve hep devlete gitmis

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor