gebeliğin ilk haftalarında sarı akıntı normal mi?

0

Soru

kızlar ben 3-4 haftalık hamileyim.belirtiler başladığından beri sarı koyu kıvamlı akıntım oluyor.gebelik belirtileri içinde var sanırım.eğer normalse ne kadar sürer?aynı şeyi yaşayan var mı?:18:lütfen cevap verirseniz sevinirim.

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor