Doktora gitmesem ne olur?

0

Soru

Hanımlar merhaba 3 gün önce evde idrar testim pozitif çıktı çok şükür. Ama bu ara korona dan dolayı evdeyiz ve dışarı çıkmak istemiyorum. Kan testi ve muayene yi 2 3 hafta ertelesem bir sıkıntı olur mu?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor