Gebelikten korunma

0

Soru

Merhaba arkadaşlar ben aylık korunma ignesi yaptırmak istiyorum aralarında bir yaş var iki cocugum var daha yeni dogum yaptım kırkım cıkmadı bünyen Bi cocuk daha kaldırmaz hapı da da unuturum diye korkuyorum önerir isiniz kullananlar varmı igneyi ve ismi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor