Hamile olanlar yada basına böyle birsey gelenler yazarsa sevinirim

0

Soru

İyi geceler tatlı bayanlar.. Ben 4haftalik hamileyim.. Bugun doktora gittim tahlil VS yapildı, guatır cıktı. Genel cerahiden de muane oldum bana mmglık ilac verdiler.. Daha sonra tekrar kadın dogum doktoruna gittim hocam diger doktor bu ilacı verdi tamam

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor