Bebis gelmek istemio hic bi sorunumuz yok ama hamile olamadim . Neden ne yapmaliyim ?

0

Soru

2 sene olcak bi seneden fazla hastanedeyiz son 4 ay haric ve 4 aydir takmayida biraktim ama olmuo 2 asilama yaptirdik tutmadi esimde bnde hic bi sorun yok cok kafam karisio adetlerim gecikirdi simdi 16 de bi adet gormeye basladim ew tasidik vs derken sall

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor