Kasık ağrısı

0

Soru

Kızlar selam.. Dün kanda beta hcg 42 cıktı. Sadece sag kasıkta siddet li degil Ama agrı oluyor. Bacaga vuruyor adet sancısı gibi bisey . Solda hissetmedim diyebilirim. Sizce normal mi dıs gebelik yasadıgım için korkuyorum fikir verin lütfen

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor