Mol gebelik yaşayanlar

0

Soru

Kısa süre önce 8 haftalıkken bebeğim alınmak durumunda kaldı. Kese bozuk ve bebek fetüsü yoktu Patoloji de inkomplet mol çıktı. Beta hcg değer takibi yapılacakmış. 110.000 olan değerim 9 gün sonra 788e düşmüştü Doktor 1 yıl hap kullanmamı çocuk yapmamam

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor