Kalp atışı var ses yok !!!

0

Soru

Hayırlı akşamlar arkadaslar. Ben bugün doktora gittim 7+1 gebelik gozukuyor kalp atışı var çok şükür Allah'ıma fakat ses yok yani birkaç defa duyduk derinden geliyor dedi doktor ama sıkışmadan gelme sesi duyamayiz dedi.sorun olmadığını söyledi fakat ilk h

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor