Doktora gitmelimiyim!!!

0

Soru

Merhaba kızlar 34 haftalık hamileyim geçen hafta doktora gittim ultrasonda bebeğin suyunu az gördü ölçümde de normal değer çıktı. İdrar kaçırıp kaçırmadığımı sordu bende bayadır kaçırıyorum dedim bebeğin baskısından dolayı olabilir ama turnusollu ped koya

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor