Ovülasyon yorumlar mısınız ?

0

Soru

Kızlar merhaba Yaptığım son testlerimi paylaşıyorım. Yorumlar mısınız. Bu arada ben 2 hafta önce kimyasal gebelik yaşadım. Ve 1 hafta önce kanamam bitti. Kanama bittikten sonra testlere tekrar başladım...

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor