nabız yüksekliği

0

Soru

Kızlar merhaba, gebeliğimin 15. haftasındayım, yani ikinci trimester. son bir haftadır nabzım 100 çıkıyor. gebeliğin ilk haftalarından beridir ölçerim, genelde 70 civarı çıkardı. acaba normalmi nabızdaki yükselme bilemedim. tecrübesi olan varmıdır acaba ?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor