2015 Eylül Anneleri ve Bebişleri ( Doğum Sonrası Paylaşımlar)

0

Soru

herkese merhaba arkadaşlar. Bilenler vardır . Ben 4 Eylül de beklerken kızımı , o 31 temmuzda geldi Eylül görünümlü Temmuz çocuğu yüksek tansiyon sebebiyle sezeryanla erken doğum Yaptım. Çok şükür kızım küvöze ihtiyaç duymadı. Bugün 1 . Ayımızı dolduruyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor