Sizce yerleşme kanamasımı?

0

Soru

Merhaba arkadaşlar bende pazartesi adet olmam lazım,bir haftadır kasık ve bel ağrılarım var. Bugünde ağrım var ve önce yoğun açık kırmızı pembemsi akıntı geldi, şimdide damla damla pembe geliyor.Normalde adetim başlarken önce koyu kahve leke gelir sonra

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor