Gebelikte nabız

0

Soru

merhaba kızlar, ben 15. haftadayım. Hamileliğin en başından beri tansiyon nabız ara sora ölçüyorum. Son bir haftaya kadar nabız 70 seviyesindeydi. Ama son bir haftadır nabzım 100civarında seyrediyor. normal mi acaba ???

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor