HAMİLELİKTE NABIZ YÜKSEKLİĞİ YARDIM!!

0

Soru

Arkadaşlar 15 haftalık hamileyim ve nabzım 160ların üstünde. Kalp çarpıntım bitmiyor. Doktorum normal oldugunu söyledi, kan ilacı verdi. Kan sayımım:12 yani kansız değilim. bu kan değeri ile bu nabız sayısı sizce normal mi? Sizin böyle sorunlarınız oldu m

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor