Gebelikte düşük tansiyon

0

Soru

Gebelik sürecinde tansiyon düşüklüğü yaşadınızmı ? Hem büyük hem küçük tansiyon düşük çıkıyor. doktor birşey demedi ama ben huylandım. Sizce Normalmi ?

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor