Gebelikte Kanama..

0

Soru

15+3 günlük hamileyim. Ve dün 4 den beri yoğun kanama üzerine, doktora gittim. Plesantanın, aşagı ya yani rahim ağzına geldiğini söyledi. Yumruk şeklinde kan pıhtısı düşürüyorum. Bebeğim sağlıklı ama artık hem kendi sağlığım için, hem bebeğim için çok kor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor