Korona yüzünden!!!

0

Soru

Evet korona endişesi yüzünden sanırım kafayı yiyeceğim. Sizler ne durumdasınız, hamilelik olmasa bu belki kadar tedirgin olmayacaktım. Hele ki umreden dönecek 21 bin kişiyi öğrendikten sonra endişelerim daha da arttı, ne olur ne olmaz diye hastane ortamın

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor