Dış gebelik

0

Soru

Dış gebelik ameliyatı oldum. Tüpümde kanama olmadığı için tüpümü keserek bebeği aldılar. Tüpümde dikiş var. Sezeryan oldum. Sizler ameliyattan nekadar süre sonra hamile kaldınız? Gebelikleriniz sağlıklımıydı. Benim bugün 1 ay oldu ameliyat olalı. Doktorum

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor