rahim filminden sonra adet gecikmesi yasayan oldumu

0

Soru

merhaba kizlar ben rahim filmi cektirdim gecen ay adetin 8. gunu adetimi 14 subatta olmustum normalde 18 martta olmam gerekiyordu fakat olmadim hala idrar testi yaptim 22 martta negatif di acaba rahim filmiyle alakasi varmi bu konuda bilgisi olan daha onc

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor