Rahim kısalığı her hamilelikte tekrarlar mı ?

0

Soru

Sevgili anneler! Bir tane kızım var. 36+6 da normal doğumla olmuştu. 5 yıl sonra tekrar hamile kaldım ama 17. Haftada suyumun gelmesiyle kaybettim .. sadece 1 kere rahim boyumu 2.7 ölçmüştü. Sonraki konrtolerde hep rahim boyumda sorun çıkmamıştı. Ama oku

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor