Nst de bebeğimin kalp atışları yüksek çıktı

0

Soru

kızlar merhaba. Bu konuda benzer bir şey yaşamış olan var mı? 36+ 0 dayım. Daha önce 2 defa nst ye bağlandım bu 3. Oldu. Daha evvelkilerde hep 140-150 civarı çıkan bebeğimin kalp atışları bu sefer 170-180 civarı çıktı. Doktoruma sonucu gönderdim ama henüz

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor