İlk hamileliginiz de neler yaptınız

0

Soru

Kızlar ben neredeyse 3 haftalık hamileyim. Henüz doktora gitmedim günüm 13 gün geçti.. Sonra idrar testi yaptım pozitif çıktı :)) daha sonra emin olmak için kan testi verdim oda pozitif çıktı şükür ki.. Ve doktor bana folik asit verdi her gün 1 tane icmem

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor