Dış Gebelik tecrübem

0

Soru

Merhaba.Bende başımdan geçen dış gebelik olayını paylaşmak istedim.Sat 14 aralikti.Ocakta adetim gecikince 22 aralikta kan testi yaptirdim.B-hcg 155 cikti.Doktor gebelik var dedi hemen folikasit başlatti.10 gun sonra tekrar gel keseyi görürüz dedi.Bu arad

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor