Kızlar reglim 5 gün geçtiğinde kan testinde 625 çıktı beta normal mi ? İkiz olma durumu var mi

0

Soru

Kızlar ben reglime 4 gün kala kan testinde 48.60. Çıktı öğrendim bir hafta sonra gittiğim de yani reglim 4 5 gün geçtiğinde yeniden yaptırdım 625 çıktı doktor 200 bekliyorum demişti . Normal mi .

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor