Hamilelik mi?

0

Soru

Merhaba kızlar. Ben geçen ay adet döneminde doğum kontrol hapına başladım. 4 gün kullandım . Yan etkileri yüzünden bırakmaz zorunda kaldım. Adetim bitince 2 gün sonra 4 gün yine adet oldum hap etkisiydi sanırım. Şimdi de 3 gnm geçti normal olmam gereken a

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor