Hamileyim bakarmısınız?

0

Soru

Merhaba hanımlar şubat ayı 29 çektiği için martın 2 sinde hasta olmam gerekti olmadım. Polikistik over sendromu var bende inofolic combi ve glifor kullanıyorum işe giriş testleri yaptılar yeni işe girdim ama hasta olmadım sizce hamilemiyim yada testlerde

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor